yaseminim sudocrem içeriği temiz değil maalesef o yüzden önerilmiyor. 7aya kadar hiç kullanmadım bebeğime yenidoğan döneminde sadece mustela ve bepanthol kullandım. 7.ay gibi pişiği olmuştu bezden kaynaklı o zaman sudocrem kullandım gerçekten geçiriyor ama dediğim gibi sürekli kullanmam ciddi pişik olmadıkça, şuan 9 aylık hala bepanthol kullanıyorum