Merhabalar oğlum 2 yaşında kafasının üstünde yani tam bıngıldak yeri mi desem yoksa biraz daha içeri kısım mı desem bir yükseklik fark ediyorum elimle bakınca rica etsem 2 yaş çocuğu olanlar kendi çocuklarını elle kontrol edebilir mi araştırıyorum yatış şekline bağlı olabilir falan yazmış götürüp baktırıcam zaten ama evham yaptım