Merhaba 20 aylık oğlum. Dişi apse yaptı 2 ay evel. O gün bugündür işaret parmağıyla süreki eliyle yanağına dokunuyor tam uyuyacakken, arabaya koyduğumda, emziği aldığında sürekli eli yanağında. Sağ elini tutuyorum mesela soluyla turuyo, solunu tutuyorum sağıyla tutuyo. Tik mi oldu acaba? Geçecek midir