sevval_5481 kızım 4 yaşında kreşe gidiyor 6,5 aylıkta oğlum var. Mikroplarla erken tanıştı ablası okuldan getiriyor ama ablası bağışıklık kazandığı artık😂kesinlikle abur cubur vermiyorum. Sabahları aç karnına akasya gamı içiriyorum, hindistan cevizi yağını sürekli tükeriyoruz kahvaltıdan sonra balık yağını içiyoruz, immunol kullanıyoruz ve bol bol dışarı çıkıyoruz, birde Antienflamatuar besleniyoruz.Küçük çocuklarla yaşam daha zor hatta 2 çocukla ama dışarda hepimiz rahatlıyoruz