KendiEvimdeDeplasmandayim “Beni görmek demek mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir.” (Gazi Mustafa Kemal Atatürk) Saygı ve özlemle ♾️