zynpdyg Kızım 1 yaşındayken ayırdım, oda takımı aldım, duvar kağıdı yaptırdım tüm oyuncaklarını odasına koydum oyuncak kutularıyla, avizesini bile özel yaptırdım, ve konuştum artık burası senin odan sen burda uyuyacaksın diye inanın hiç bizimle yatmak istemedi sonrasında🙂