FtmDgn valla ben kullandım çoxuk oldupunda dışarı gezmeye gittiğimizde piknik alanlarından mecbur ama evde hiç kullanmadım sadece dışarı da rn basit hastabeye gidiyorum emzirme odası 3 5 kat yukarıda hemen gözlem odadında bi kenarda takıp emziritorum 15 20 lira bence almalısın 3 5 kere bile kulkansan bazı noktalarda çok kurtarıcı