Daha önce post açmıştım. Kızım 6ay 11günlük İnek sütünden yaptığım yoğurdu yedirdim ağız kenarları kızardı kabardı. Kakasında bi şey olmadı. Bugün de 3gün kuralı ile yumurta sarısı verdim. 2.günümüzde alnı ve ağzında kızartılar oldu. Anne sütüyle besleniyo benle alakalı hiç alerji durumu yaşamamıştık. Doktor ilerleyen zamanlarda tekrar dene dedi. Geçici bişey mi yoksa hiç süt ürünü yumurta vs yiyemeyecek mi? Mesela tarhana da veriyorum içindr yoğurt var ama onda öyle bir sıkıntı olmadı🙄