Selam kızlar bebem 21 aylık sonunda eşimi ikna ettim ve sünnet ettircez ama cam sakura yapıyo mu iyi mi yada şuan zamanı mı bilmiyorum daha fazla büyümeden yaptırmak istiyorum öncesinde eşim asla istemiyordu nedenini bilmiyorum neyse işte bu hastanede yapıyolar mı daha önce yaptıran oldu mu yada Haseki de bilgisi olanlar bana yardımcı olursa çoook sevinirim 🥰👀