Ebruli101 newwmommy çeyiz setim Karacaydı tencere çaydanlık cezve falan berbattı kahve makinem 5 yıldır sorunsuz çalışıyor birde yemek takımı kahvaltı takımım aynı duruyor 2018 den bu yana onlardan memnunum
bossmomm Ebruli101 şans işimidir bilemiyorum bazı insanlar çok memnunlar bazıları değil. Ama porselenleri iyiydir birde nevresim takımları
glz2 bossmomm araştırıyprum aslında almayı düşündüğüm için memnun olan da çok olmayan da sanırsam bi düğmeye basılı tutup çalıştırıyormuşsunuz ilk fırsatta mağazaya gidip bakacağım
bossmomm glz2 dikey süpürgeler genelde öyle sanırım bendede kiwi var basılı tutuyorum ama geri çekiyor artık öyle çalışıyor. Aynen sizin iiçin mağazaya gitmek daha iyi olur
goldengate bossmomm benim tum ceyizim karacadan,icinden birkac parca duzgun cikti gerisi parasini haketmedi
mervee123_ bossmomm benim tencere setimden geçen gün kuzenime söyledim annemin 25 yıllık çeyizi benimkilerden daha yeni benimkiler 2 yıllık hemen karardı bide yapışıyor hiç iyi değil