Merhaba hanımlar bebeğim salıdan cumaya kadar ateşliydi bi düşüp bi yükselen ateş en fazla 38di. Salı çarşamba hasta olup yinede iyiydi perşmebe cuma baya huzursuzdu atel dışındada bi burun tıkanıklığı vardı, bende ateşine güvenerek çok yüksek olmadığı için doktora gitmemiştim cuma günüde vücutu kızardı benek benek oldu cuamrtesiye ateşi geçti. Vücutundan dokayı acile götürdüm gitmeden önce de araştırıyodum ateş sonrası vücutta kızarıklık tesadüfen altıncı hastalığı buldum hiç daha önce duymadım görmedim. O kadar benziyo ki herşeyi doktora anlattığımda direk kan istedi bende altıncı hastalık diye bişey buldum o olabilir mi dedim aa doğru çok benziyo dedi sağolsun hemende teşhisi koydu😅 tabi kan alamadılar çok ağladı. Ateş hiç yoj çık şükğr keyfide yerinde vücutuda geçiyo gibi bazen anlık artıyo geçiyo. Yaşayıp geçiren bilen var mı sorun neydi başka bişey olabilir mi tekrar doktora gitmelimiyim. Bazı doktorların ilgisizliğinden nefret ediyorum buda ayrı bi mesele