biryavuzkusu Gokbayes52 yoo hayır hatta çocuğu bastona göre çok bile kapanıyor bence https://imgyukle.com/i/nwoH4G bu az mı kapanıyor sizce 🤔
Merveari Civilden aldım bende iki gün önce şimdilik bi sıkıntı yok güzel gibi. Bizdede çift yönlü kullanılabilen tam yatan bi araba var da katladığımızda çok yer kaplıyor arabada falan biraz da ağır geliyor artık. İkinci olarak aldık oğlum10.aya girdi. Bu yeni aldığımızda tam yatar değil ama çocuğu yatırdığımızda rahatsız etmeyecek kadar yatıyor. Link attım ama oldumu bilmiyorum. Bf-30 yazarsan civilin sitesine çıkıyor. https://www.civilim.com/baby-force-bf-30-joy-baston-bebek-arabasi-gri?gclid=Cj0KCQiAqY3zBRDQARIsAJeCVxMsIuGgioxM9GD8rfvnAbDZuAJyP1UjpmqODnpKLDKIjsvzigGwyEIaAq1fEALw_wcB Gokbayes52
mraslan Gokbayes52 E bebekteki satış görevlisi önermişti bize de fazlasıyla memnun kaldım ben öyle söyleyeyim 😌 öncesinde mamas papasın bastonuna bakmıştım fakat bana göre çok pratik gelmedi