Mavi666 aysss001 Böyle yazıyor mamanın arkasında ben buna uyumlu verdim hep ve kilo alımı yerinde oldu.
miraosman 60cc 1bucuk saate bir içiyordu benimki ama gaz sancısından da çok içerlermiş doktorum söylemişti kilo alımı fazla olunca
livanurvealpinannesi61 etuerk kızım 10 gün hastahane de kaldı hemşire 90 ml yakın anne sütü yada mama içiyor demişti. Eve gelince de emer üzerine de 60 ml mama içerdi
merveaka aysss001 ilk zamanlar söylenenin aksine çok daha fazla süt,mama tüketiyorlar. 90 cc yapın ne kadar içtiğine bakın ona göre diğer saatleri ayarlamak daha kolay olur
skp 2 saate bir 60 cc verin fazla mama veya anne sütü gaz yapar gereksiz , ay günlerde sadece aç olduğu için değil rahatlama kendini güvende hissetmek için de emmer