Minigim38 Uyku öncesi 1 saat tepinerek ağlıyor uyumak istemiyorum diye zorla uyutuyorum 30 dakika sonra geri uyanıyor tepinerek ağlıyor tam 1 saat susmuyor sonrada ağlamaktan uykusu açılıyor gece sabaha kadar oturuyoruz. Sabah 8 de kalkar öğlen uyumuyor gece 12 1 de uyuyor. Gerçekten artık ne sabrım ne tahammülüm kalmadi bu uyku konusunda asla erken saatlerde uyutamıyoruz yada sabah geç kalkmasını sağlayamıyoruz. Gün boyu ağlamasından duramıyorum artik uykusu olduğu halde uyumuyor bas bas bağırıyor tepiniyor kafasını yerlere vurarak ağlıyor bu nasıl düzelecek bilemiyorum artık
seyma4748 Minigim38 3 yas bu ara ortak sorunu heralde yemin ederim sinir krizi geçiriyom uyutana kadar sürekli dönüyor konuşuyor ağlıyor asla uyumak istemiyor en son biraz bağırıyom sonra da vicdan yapıyorum
avocadooo Baya geç uyuyormuş nasıl dayanıyor öğle uykusu da yok. Uykuya karşı hep böyle miydi? Benim oğlum da şuan 34 aylık uyku konusunda gerileme yaşıyoruz.
Minigim38 avocadooo dogudugunda hastane odasında bile 2 saat uyumadı hemşireler gelip gidip kontrol ediyordu hiç uykuyu sevemedi
ebruyalcin04 3 yaşında nasıl dayanıyor öyle uykusuzluğa uyku gerilemesi yaşıyor sanırım benimde oğlum 25 aylık olucak ara ara bende yaşıyorum zar zor öğle uykusunu yaptırıyorum 2 3 saat geçse bile artık tükenip uyuyor uyku sorunu çok zor en yıpratıcı durum
Minigim38 ebruyalcin04 öğlen uykusunu 1 sene oldu bıraktı hic sevmedi uykuyu hep böyle öğlen uyuduğu zamanlar gece 2 3 de uyuyor sabah 8 de ayakta oluyor her sabah mutlu uyanıyorum ama enerjim kalmıyor
Nebilemne Anne olmanın em kötü tarafı bu ya. Aynı durumdayım. En son dayanamayıp vuruorm poposuna. Sonra kendim ağlıyorum
Minigim38 Nebilemne bende kızıyorum bağırıyorum sonra vicdanım rahat etmiyor o gece bende hiç uyuyamıyorum
Minigim38 seyma4748 bebde öyle bebeğim en son uyuyor bu kez kızdığım bağırdıgim için vicdan yapıp bende uyuyamıyorum uyku tutmuyor düşünüp duruyorum
Minigim38 metemom_ hep böyleydi daha yeni doğduğunda da böyleydi memede uyurdu memeyi çekince uyanırdı. 6 aylıkken epilepsi nöbeti geçirdi kullandığımız ilaç uyku problemi yapıyormuş hep ondan dolayı zorlanıyor sanıyordum ama 1 sene olacak ilaç bırakalı hala böyle hiç düzene girmedi. Bebekken uyku eğitimi alacaktım ama epilepsi olduğu için uyku eğitimi vermediler nedenini sorduğumda ağlayıp strese girer nöbetini tetikler bunu göze alamayız dediler birçok uyku eğitmeni böyle söyledi