Kizlar iyi aksamlar benim dogumun asiri zorlu gecti 11 saat boyunca 8 cm aciklikla bekledim son 5 saattede 9 cmyle suni arti kendi sancimla bekledim ama bebegimin basi sıkıstigi icin gelmedi acil sezeryana alindim e haliyle o kadar basincla bebegimin basi sivri dogdu dogdugunda o kadar urkuyodumki sapkasini hic cikartmiyodum neyse yine bi nebze duzeldi ama zaten dogdugundan bu yana hep saga yada sola yatirdim reflu ytaginda ama basi hala arkaya dogru uzun 2. Ayimizda doktora sordum kalabilir bu sekilde benim kziiminda kaldi dedi 🥺ben duzelir diye bekliyodum suan o kadar huzursuzum ki sirt ustu yatirincada direk saga dusuyo kafasi tutamiyo bu arada 2 ay 6 gunluguz valla kac gundur dusunmekten kafayi yiyecem ne yapim ben bu cocugq duz yatirsam yastikla desteklesem bogulurmu daha erkenmi acida olsa tatlida bana birseyler soyleyin kendimi ona inandirimda muallaktan kurtilim doktor zaten pek mantikli bi kadin gelmedi bana gorme testi 3. Ayda yapilirmis bana 2. Ayda biye yaptirmadin diyo doktor degistircem ama hastaneye gitmeye korkuyorum suan