Merhaba anneler Benim oğlum 8 buçuk aylık daha onceleri cok gazlo bi bebekto ama geçmişti yada ben öyle sanıyorum 4 aydır gaz derdimiz yoktu son 2 haftadir geceleri gaz sancısı tutuyor uyanikken bi sıkıntı yok tuvaletini de yapıyor 1 yada 2 kere değişik bi seu de yemedi usutmemeye cok dikkat ediyorum ama gece olup uyucagi sıra gazlaniyor. Bi gece acile goturduk Lagma yapıldı o kadar gaz dolmuştu. Napicagimi bilmiyorum neden borden böyle olduğunu da Basına gelen var mi ve geçico bi durum mudur