1 hafta once kızim 2 yas asısı oldu sol bacagindan ayni gunde dustu ondan sonra aksama basladı ben dustugu icin aksıyor sandım ama oldu bir hafta aksama gecmedi agrisi falan yok ası yerinde yerinde şisme morarma yok kosarken daha net oluyor aksadigi aşıyla alakalĵ olabilir mi basına gelen varmi