Kızlar 14 aylık oğlum var.. sıralıyor desteksiz ayağa da kalkıyor ama asla adım atmıyor 2 aydır böyle ne yaptıysak yürütemedik belki zamanını bekliyor bilmiyorum ama beni asıl düşündüren inanılmaz lamba takıntımız var. Deneyimli annelerim sizlerde de hiç böyle olmuş muydu? Nereye gidersek gidelim hep önce lambalara bakıp defalarca bak bak diye işaret parmağıyla gösteriyor lamba annecim diyorum tekrar bak bak diyor ya da oyun oynarken bir anda kafasını kaldırıp tekrar lambayı gösterip bak bak diyor bu takıntı sizce normal mi? 7. Aydan beri falan var bu takıntısı