Noname21 Çalışıyorum. Ailelerimiz uzakta. Eşim de gün aşırı 24 saat nöbetçi. Bebeğim hastaysa yıllık izin kullanıyorum. 20 gün yıllık izin hakkımın 16sını bu şekilde kullanmışım. 4 günüm kaldı. Böyle ayda yılda hastalandıkça, yada bebeğimin huysuz huzursuz olduğunu düşündüğüm günlerde işe giymeyip 1er 2 şer gün evde oluyorum.