huhuuu Aynen ben de öyle o yüzden çalışmam kariyer yapmam lazım bana diyorlar aman sen de ya bak çocuklarına bu çocuklara ne olacak diyorlar. Ama ben onları ailemi mahrum etmek istemiyorum çalışan kadın her zaman daha özgüvenli daha atik oluyor çocukları anneleriyle gurur duyuyor bu böyle yani herkes bir masal uydurur ama bence maddiyat olmadan hep bir idare etme kafasıyla olmuyor çocukta bu defa stresle gerginlikle yokluk bilinciyle büyüyor