Selam benim dört yaşında bir kızım var dün akşam belinin ve karnının agridigini söyledi ben hemen ağrı kesici verdim ve uyudu bu sabah ne yazık ki bel ağrısıyla tekrar uyandı hemen çocuk aciline götürdüm ve hiçbir tahlil yapılmadan sadece bir muayene ile boğazlarının kızardığını büyük ihtimalle üşüttüğünü söyleyerek bir tane antibiyotik ve ağrı kesici yazdı ve ben de kullanmaya başladım ama hiçbir şekilde ağrısı geçmiyor ayriyeten kızın çok huzursuz ve bitkin hep bi uyuma isteği var sabah mutlaka çocuk doktoruna götüreceğim ama aklıma çok kötü şeyler geliyor böyle bir durumla karşılaşan oldu mu