Hanımlar merhaba, dogum yapali 5 ay oldu, yaklasik 1 ay once spiral taktirmistim 15 gun sonra da doktorum smear aldi. Sonuclar pozitif cikmis iyi huylu mu kotu huylu mu belli degil seklinde geldigi icin biyopsi + hpv testi yapilmasi gerekiyormus. Riskli ve cok zor bir gebelik gecirdim cok sukur saglikla kucagima aldim, anksiyete bozuklugum da var haliyle cok korktum. En son 2 sene once smear vermistim temiz cikmisti gecen sene hamilelikle gecti almamislardi her zaman temiz cikan sonucun bu sekilde cikmasi ben sok etti. Bu sekilde sureci olanlar benimle surecini paylasabilirse duaci olurum. Yer gok dua ile yavrularimin yuzu suyu hurmetine sonuclarim tertemiz cikar insallah dualarinizi ve yorumlarinizi beklerim sagolun🌸🫂 Ozellikle iyi hikayelere cok ihtiyacim var ayakta kalabilmek icin cocuklarim icin🙏🏻