esiilaa Merhaba kızlar bebeğimin kollarında ve boynun tam altında hafif küçük kırmızı benekler oluştu bunlar ne olabilir anlamadım duş aldırdım bugün gündüz yoktu şimdi uykuya gecerken üstünü değiştirdim bu sırada gördüm 3.5 aylık bu arada anne sütü ile besleniyor 
umaysena esiilaa çok sıcaklamıs olabilir mi? Benim kızımda da yaz bitiminde böyle oldu fazla giydirmişim. Sudokrem sürdüm 2 gün geçmişti bide biodermanın atoderm nemlendiricini kullanıyorum düzenli olarak. Böyleydi aynı kızımda da
esiilaa umaysena ya bugun ev biraz sıcaktı ben zıbın üstüne takım üstüne yelek giydirdim ara sıra terledi kucakta salladım derken sıcaktan mı oldu dedim üşümesim derken daha beter oldu sanırım