enurrrrr Temizliğe gelen tam gün yardımcı ne işinizi yapıyor tek tek yazabilir misiniz. Her ablanın farklı yaparım yapmam dediği var ya
mylife_ enurrrrr yani bizim burda en ince detayına kadar yapılır tanıdık yeni aldığı evini yaptırmıştı çok pisti ev inşaat pisliği çoktu her detayına kadar pırıl pırıl yapmışlar 5 binden başlıyor fiyatları da
tgcayz enurrrrr her zaman alıyosan utunu dahı yapar ama bır kerelıgıne alıyosan saatıne gore mesela sıler supurur tum evı toz alır zamanı kalırsa mutfak dolabı sıler cam sıler
BuzluKahve enurrrrr Ben bir süredir almıyordum, geçen hafta iki kişi geldiler. Camlar, kapılar, mutfak dış yüzeyleri silindi. Toz alıp yerleri temizlediler. Banyoları temizlediler. Dolap içlerine girilmedi. Ben o sırada perdeleri yıkadım astım, koltuk kılıflarını onlar söktü ben yıkadım kuruttum beraber taktık. Artık 2 haftada bir gelecek tek kişi. 1 kişi 2500
Asyaveannesi04 enurrrrr cam, kapı, avizeleri, beyaz eşya altları, tüm halıları kaldırıp altını silip süpürüyor, tüm koltukları söküp makinada yıkıyor, perdeler yıkanıyor, ütüm var ise ütüleri yapıyor, tuvalet, banyolar ne varsa yapıyor çok şükür 😅
enurrrrr @nnoktaa neden başlığı değiştirdiniz. Kaç yıldır forum kullanıyorum, öneri başlığından bir kere olsun verim alamadım yorum yazmıyolar. Ayrıca öneri istemedim sohbet konusu açtım, annelerin gün odası başlığına uygundu konum
nnoktaa enurrrrr Canımız Annemiz, Her başlığın&içeriğin kendine özel etiketi var. Biz moderatörler bunun için varız. Annelerimiz aradıklarını sadece etiket kısmından tek tek de buluyorlar. O yüzden her içerik etikete uygun olmalı. Uygun olmayanları düzeltiyoruz. Mutlu forumlar 🌸
firstmama 1 kişi 3000 tl’ye geliyor. Kapı, camlar, mutfak dolap içleri fayanslar sadece iki haftada bir geliyor
enurrrrr firstmama hem camları hem mutfak dolap içlerini aynı güne kabul etmeyen çok mesela. Bu da iyimiş
firstmama enurrrrr başk hiçbir şey yapmıyorki süpürme silme bile banyo tuvalet ben her şeyi kendim yapıyorum sadece yapmadığım yapmak istemediğim büyük şeyleri o yapıyor işte kapılar camlar dolap içleri fayanslar o kadar
enurrrrr Asyaveannesi04 bunları bir günde yetiştiriyosa maşallah. Bazılarının eli çook yavaş yaa hadi de diyemiyosun
enurrrrr firstmama hee şimdi anladım. Süpürme silme olmuyosa evet yetişir ve böyle tercih de mantıklıymış aslında. Bana da banyo dip köşe yapsa mutfak dolapları sip köşe yapsa yeticek
enurrrrr Asyaveannesi04 düzenli gelenin eli de düzene alışık olduğundan en verimlisi böyle aslında ama ben düzenli almıyorum