27 aylık oğlum sürekli saçımı çekiyor yoluyor ama normal bi yolma değil elleri saç teliyle doluyor kollarımı sıkıyor küçük küçük morluklar oluştu yüzümü çiziyor kanatıyor yüzümde hep iz var iyileşmeden yenisini yapıyor güzellikle konuşuyorum yok kızıyorum yok tepki vermiyorum yok olmuyor ya ne yapacağım birinde görüp yapacağı davranışta değil çevremizdeki insanlar kısıtlı zaten, en çok bana bazen de babasına yapıyor dışardan birine yapmıyor canımın acıdığını anlıyor öpüyor sonra özür dilerim diyor