benm bebeğim 1 ay1 haftalık ilk zaman göğsüm çok acıyodu emzirirken ama zeytinyağı ve gögüs kalkanıyla yara olmadan atlatmştm ama şimdi yeniden acımya başladı canmı yanıyo emzirken acaba neden olabilir ??emzirdikten sonra gögüs pedi kapatıryrm sızma olmasn diye . biraz kızarmş gibi göğüs uçlarım