mavigibibakti cam biberon hijyen açısından çok kullanışlı ve uzun ömürlü AMA çocuk bir süre sonra büyüyüp kendisi tutacak, düşme - kırılma riski çok. Eee avent pahalı da bir marka bu yüzden ilk aylar 120ml cam kullandıktan sonra direk 330ml plastik olana geçiş yaptım. Hem sürekli bir büyüğüne geçme derdim olmasın hem de çocuk tuttu düştü kırıldı derdi olmasın diye. Bana göre 330 ml plastik derim direk