Kizlar bebeğim 6 aylik oldu ek gıdaya geçtik karni aç biliyorum ama ağzini açmiyor , kaşığa vuruyor ,tükürüyor her tarafimiz batiyor yedilirken Kizim dan 1 hafta küçük ablamin oğlu var ağzini hemen açiyor bitiriyor tabaktakileri onlar 2 dk da yiyorsa . Biz 1 saate yiyoruz sizce Kizim neden böyle yapıyor tecrübeli anneler lütfen bilği aktarimi yapar mısınız bana