Kızlar son adet tarihim 1 ekimde oldum 3. Gün sürüyor ve ben 30 ekimde olmam gerekirdi sonra adet takvimim başa döndü şuan 18 gün var diyor geçen hafta pazar günü erken gebelik testi aldım çıkmadı şu 3 gündür yemek yaparken midem aşırı bulanıyor mutfağa dahi girmek istemiyorum sizce eczaneye gidip erken gebelik testi alayım mı sprialde kullanıyorum artık psikolojim çok bozuldu