416767 Gune guzel basliyorum mesela bugun kahve yaptim kendime koafore gittim kaslarimi aldirdim uzun zamandir gltmemistim gayet guzel basladm makyaj yaptim ama gnun sonunda yine sinirleniyorum 2 yas sendromunda oglum var herseye agliyor ama herseyee akliniza ne gelirse her an mizmiz halde mesela makyaj yapiyorum yanima geliyor agliyor eline bisey veriyorum onu alinca susuyor sonra bes dakika gecmeden agliyor artik cok yoruldm annelik kadar benm sabrimi zrlayan bisey olmadi hergun aglama seslerinden basim kaldirmiyor enerjim bitiyor zaten butun gun cocuk bakmak zor bide herseye aglayinca cinnet gecirecek gibi oluyorum hep hergun boyle oluyor butun pozitifligim gidiyor
pimpiriklianne43 416767 oğlum 11.5 aylik doğdu doğalı huysuz o uyanıkken hiç birsey yapamiyorum sürekli onu susturmaya çalışıyorum uykuları çok kısa uyurken hiç bir şeyi yetistiremiyorum ruhen ve bedenen çok yiprandim yeni doğan dönemi bile yaşamadık doğdu doğalı huysuz birde aile hekimi demezmi senin stresini aliyorda ondan huysuz diye o an boğasım geldi doktoru huysuz çocuğu olmayan anlayamaz 1 yılda 100 yıl yaşlandım resmen
Huma_kus34 416767 3 yaş kızım var artık kuşlar benıde alın ne olurğğ dıyorum 😂 2 yaş hıcbırseymiş diyo eşim
usenmedimyaptimbirvelet 416767 aynen. Sabah olsun istemiyorum şu aralar Oğlum aslında çok sakin bir çocuktu ama son 1 aydır kafayı yedirtti bana. Aşşşırı fazla ağlıyor 1 saat susmak bilmiyor kafamı kesesim geliyor. Ben onun sakin haline kanıp çocuk yaptım bir de😏 32 haftalık hamileyim hem hamilelik hemde bebeğimin 3 yaş sendromu hiç çekilmiyor ne kadar anneme gitsem de yok ya sabrım tükeniveriyor
416767 ElvisDemir-moms evet insan bir yere kadar sabrediyor duymazdan geliyor değil mi benim sabrimda bitiyor 🥲butun pozitif düşünceler gun sonunda bitmiş durumda
ElvisDemir-moms 416767 ben bazen yatakten kalkarken mutluyum. Odadan çıkana kadar. Bazen istemeden sesim yüksekiyor. Bugün bi komşum sesin fazla geldi dedi bi üzüldüm bi üzüldüm. Ama gerçekten dayanamayacağım kadar oluyor bianda kedimi öyle buluyorum
416767 ElvisDemir-moms benm hep dıyorlar aile apartmanında yaşıyoruz bütün ses olduğu gibi kaynanamlarda bu çocuk bütün gün aglıyor dıyorlar üstelik komsularda hep duyuyormus inanın bende bir yere kadar sabredıyorum en sonunda bağırıyorum çok üzülüyorum
tetik 416767 benimde oğlum 2 yaşında ve bizdede durum aynı hiçbir şeyden memnun değil sürekli üstümde mız mız 2 dk il yaptırmıyor rahat dışarı çıkarıyorum markete vs ordada aynı ve doğdu doğalı ağlak bir bebekti artık benimde sabrım yok hatta psikolojim bozuldu ilaç kullanıyorum sakin asla kalamıyorum istediği bişey olmayınca kıyameti koparıyor bıraksam morarana kadar ağlıyor saldırganlaşıyor vuruyor ne yapıcağımı nasış davranacağımı sapıttım vallahi
ElvisDemir-moms 416767 bunun rezilliğide cabası ya kedimi rezil olmuş gibi hissediyorum kötü anneymiş gibi🤦🏼♀️
416767 tetik valla aynı şeyleri yaşıyoruz bizde doğdu dogalı aglıyor kolikti gazdı derken bir yasına girdi düzeldi dedim ama sonra yine basladı kafasını vuruyor kendini yerlere atıyor dısarda bile parkta bile kendini yere atıyor herkes bize bakıyor kafasını yerlere duvarlara vuruyor napıcaz valla Allâh yardımcımız olsun en sonunda benm sonumda tımarhane olacak 😀
Nebilemne Ben rahatlamak için alışveriş yapa yapa alışveriş manyağı oldum. Ödeyemeyeceğim noktada iade ediyorum terapim ücretsiz olmuş oluyo hahahah ay çıldırıcam. Hepsi aynı bu veletlerin. 2-3 yaş çok zor
416767 pimpiriklianne43 ấy ne salak ya 😏 cocuk uslu olsa nıye strese gıreceksın ki vala ınanırım benm oglanda öyle ben o aylarda varya sabaha kadar hiç uyumadıgımı biliyorum surekli sallardım uyusun diye gunduzde yatmazdı hatta doğduğunda varya sabaha kadar uyumamaktan bayılcak gibi oluyordum bigün yataktan düşmüştüm gözlerim kör olacak gibiydi 2yasa giriyor ama hala gece uyanıyor tabi öncekini göre iyi ama gündüz hıc durmuyor ve hep ağlıyor bu huyu kalıcı oldu insallah düzelecekler sizde takmayın buyuyecekler insallah
buketys pimpiriklianne43 adınız bile pimpirikli anne bence doktor haklı olabilir sizin stresinizi bebeğinizin taşıma ihtimali cok yüksek hatta ve hatta arttırıyorum hamileliginiz stresli geçtiği icin kolik olma ve sonra süreci yönetirken zorlanma ihtimaliniz cok yüksek bence çocuğa degil kendinize odaklanın duygularınızı tanıyıp kendinizi sakinleştirmeye çalışın çocukta ardinizdan sakinlesecektir emin olun
pimpiriklianne43 416767 benim oğlumda kolikti doktor hep 1 yaşına girince geçecek dedi ama benim pek inanasım yok oğlum bide çok aşırı hareketli 1 dk oturmuyor sizinkidemi öyle
416767 pimpiriklianne43 ağlama huyu düzelmiyor o kalıcı oldu bizde ya bazılarının Geciyomus ama kolik bebeklerde ağlama huyu kalıyomus evet çok hareketli heryeri dagıtıyor döküyor çok yoruluyorum toplamaktan ayaklarım çok ağrıyor