Kızlar bebegm öksürüyor ve hırıltı var diye cok kez doktora götürdüm temiz deyip yolladılar. En son salı günü Kayseri şehir hastahnesnde bir doktora randevu aldım cok öksürüyor nefes almakta zorlanıyor sanki dedim sırt gögüs dinledi temiz dedi istersen uzamış diye bir akciğer filmi çekil dedi çekildik temiz dedi istersen alerji bölümüne git dedi gittim orda gögsünü sırtını dinledi suan test filan yapamam cocuk zor nefes alıyor dedi acile git hemen bu 3 havayı verdir hemen geri gel dedi gittim hava verdiler geri o alerji doktorunun yanına gittim rahatlamamış dedi nefesini saydı yol iyi değil hemen yatış verelim yatmazsa 1 saat içinde yoğunbakımlık olur bu bebek dedi bebeğim 6 aylık buarada . Yattık 5 gün çok iyi ilgilenildi bronşit denildi bugun eve çıktık aklımı kurcalayan bukadar hemen yatmalık 1 saat sonra yoğun bakımlk olabilen bir bebeği o cocuk doktoru nasıl temiz istersen sıra varsa alerji bölümüne git dedi ya o gün sıra olmasaydı ben baska zaman gitseydim o doktoru şikayet etsem bir sonuca varır mıyım veya siz olsanız napardınz