Ya bu arada bende dahiş hepimiz tavsiye veriyoruz ama şöyle bir şeyde var sürekli farklı krem kullanarak aslında daha kötü yapıyor cildi.. doktorun verdiklerini kullanın sık sık havalandırın yıkayın ben birde inanmam böyle şeylere ama doktora gidene kadat kendi sütümü sürdüm arkadaşımın ısrarıyla azalmışyı doktora gidene kadar