monica50 iPhone boykot ki eski modellere güncelleme gelmiyor süre sonra. Kardeşim yıllardır redmi kullanıyor kuzenim arkadaşım gayet memnunlar. Eşimde iPhone 15 var memnun değil dediğiniz gibi iyi olsa memnun olurdu 50 bin verdi yani 😅 sadece iPhone lar çok iyiymiş yorum yapıyorsunuz Samsung ve redmi de çok iyi bende redmi gayet iyi kamerası yani 😅