Kızlar kızım 4 buçuk yaşında herşeye ağlıyor ama herşeye yani her istediğini ağlayarak yaptırmaya çalışıyor halbuki yapıcam yani mesela resim yap diyo yapıyorum burda elbise yok diye ağlıyo e tamam söylemedin ki çizeyim çizerim diyorum yine ağlıyo mesela dışarı çıkıyoruz dışarda biri elindeki bişeye dokunsun direk ağlıyor yanlış bişey yapsın ağlıyor sabrımı sınıyor artık bu ağlama durumu, okula başlıcak yarın birgün orda napıcak bilmiyorum hani herşeye ağlayarak yaptırmaya alışmış diceksiniz de ben öyle her dediğini yapan biri değilim yapmam yani birşey hayırsa hayırdır o da bilir bunu he bir de çok utangaç çok çekiniyor tanımadığı herkesten atılgan bir çocuk değil hep ezdiriyor kendini bize gelince kaplan kesiliyor dışarıya kedi yavrusu gibi😁nasıl düzelicek aynı şeyleri yaşayanınız var mı nasıl bir yol izlediniz fikirleriniz varsa açığım