Kızlar evim 3+1 ama odalarım küçük iki kızım var biri 5,5 diğeri 3 yaşında salon takımım var oturma odam da var evleneli neredeyse 8 yıl olacak eşyalar o zaman alındı
Şimdi durum şu salonum ağır bi mobilya koltuk takımı chester model düğmeli filan ve kadife mobilyada lake açık renk, oturma odam gri spor bi takım seneye mecbur salona geçerim çünkü kızıma oturma odasını oda yapacağım
Acaba salonda ki koltuk takımını satsam oturma odasındakini salona alsam nasıl olur salonun koltukları günlük için zor olur diye düşünüyorum oturma odam da çok yıpranmadı kızlar küçük büyüyünce değiştirsem bu seferde salon takımı aklımda kalır koltukları ankarada bi markadan sağlam ve iki yıl önce sordum 100 bin dedi bir daha alırsam tabi bu tarz almam ne yapayım