Merhabal kızlar bebeğim bugün 1 aylık oldu 3-4 gündür genelde akşam saatleri bir anda memedeyken kendini geri atıyor aniden ağlamalara başlıyor memeyi tutmak istiyor ama tutamıyormuş gibi baş sallamalara eliyle itmeler aglamalara başlıyor krize giriyo, normalde mama takviyeside var süt kaşığıyla veriyorm biberon hiç kullanmadım sütümün yetmediğini düşünüp bi 50 cc mama veriyorum lıkır lıkır iciyor saldırırcasına gazını çıkarıyorum masaj yapıyorum ama yinede devam ediyor bi süre. Neden oluyor acaba bileniniz varmı ? Mamayamı alıştı acaba.?