Merhaba hanımlar bı iki aydır sürekli hastalık bizi hiç brakmadi büyük oğlum okula başladı ve okuldaki arkadaşları sürekli hasta bu yüzden de eve getiriyor malesef. Artık ilaç kullanmak istemiyorum 7-4-1.5 yaşında üç tane çocuğum var . Bu kürü deneyen oldu mu aranızda ? İşe yaradı mı ne kadar verdiniz şimdiden çok teşekkür ederim .