milaber bence sabah ve öğleni artık bırakmalısınız ki güzel yesin gün içinde artık 1.5 yaşına gelmiş sadece gece yatmadan içebilir mesela ben bir yaştan sonra öğlene kesmiştim sadece sabah ve akşam içiyor yanlış hatırlamıyorsam 15 aylıktı sabah kesmiştim 22 aylıkta da gece yatmadan içerdi onu kestim