Başıma gelen olayı anlatıyorum. X şehrinde eşyalı evde oturuyordum geçen sene. Doğum sonrası 2024 31 Ekim’de evi komple boşalttık ve Y şehrine taşındık. Bu arada sözleşme Nisan 2025′e kadardı. 2 ay önceden şehir değişikliği sebebiyle evi boşaltacağımızın bilgisini verdik. Depozitoyu geri alamazsınız ve ev tutulmazsa 1 aylık kira daha verirsiniz dedi emlak şirketi. Kabul ettik. 1 kira verdik ve depozito almadık. Evden çıkarken temizlik şirketi çağırdık evi komple temizlettik. Fotoğraflarını çektik attık. Evde hasar olmamasına rağmen olduğuna dair 35binlik icra açtılar dedik uzaktan uğraşmayalım ödeyelim. Bir de geç farkettik itiraz süremiz geçmişti zaten. Bugün de kağıt yollamışlar, Ekim’de evi bosaltmama, +1 kira verip depozito almamama rağmen Nisan 2025′e kadar olan kiraları istiyorlar 70bin ve 7 gün içinde ödenmez ise hapis cezası falan yazıyor. Sözleşme benim üstümeydi. + Olarak biz çıktıktan sonra evi zaten hemen kiraya verdiler evde oturan birileri var yani onlardan o aylarda zaten kira almışlar, bir de bizden almaya çalışıyorlar. Ne yapmam gerekiyor?