Selam kızlar Antalya da yaşıyorum ikinci bebeğim ilkinde hiç sütüm olmadı hep mama ile beslendik,bu kızımda da var ama öyle fazla fazla değil iyi kötü dört aya geldik 3500 doğduk şuan 6000 kg ama kime götürdüysem hepsi dört ayda ek gıda dedi, bu arada almadığım devam sütü kalmadı biberon kalmadı hiçbirini istemiyor herneyse dün gittiğim doktorda akşam ve öğle öğününde tahıllı kaşık maması vermemi söyledi ama çok kararsızım ne yapacağımı bilmiyorum dört ayda ek gıda başlayan var mı ne olur yardımcı olun