Normalde gündüz bütün uykuları toplasan 1-2 saat olan bebeğim 3 gündür uyumaya başladı. Biliyorum belki şikayet etmemem gerekir ama bebeğimin normali bu olmadığı için kafamı kurcalıyor. Günde 3-4 kere 1 bazen 3 saat uyuyor. Yemesinde oyununda pek bi fark göremiyorum. Birden değişir mi böyle? Ateş vs yok ama hasta olabilir mi?