yagmurkokusu_ Açık beyaza yakın tonlar tercih ederdim evi daha temiz ve ferah gösterdiğini düşünüyorum. Krem tonları sanki yemek yapa yapa sararmış hissiyatı veriyor.
newwmommy Huma_kus34 benimki gri açık gri ama çok memnunın ama sıkıntı şu leke tutuyor silsem de çıkmıyor silinebilir bir boya seç bence yada var mı bilmiyorum leke tutmayab