helinss Kızlar 3 ay oldu doğum yapalı. Sabah bel ağrısından kitleniyorum. Olduğum yerde kalıyorum. Eşimin desteğiyle kalkıyorum. Ne sağa dönebiliyorum ne sola. Benim gibi olan var mı ya ve ne zaman geçer bu durum
tuba5555 helinss epidural oldum bende 1 ay 20 gün oldu iğne yapılan yerde belimde ağrı var hala geçmedi
ozdcngz helinss Bende burda bekleyim barii aynı sorunları yaşıyorum haziranda doğum yaptım spinal ile şimdi özellikle sabahları tutuk uyanıyorum gün içerisinde de bek ve sırt ağrılarım mevcut insanı zorluyor. Sezaryenden sonra olur demişlerdi bu kadar beklemiyordum ben
melikalparslan helinss normal doğum yaptım 7 ay önce bende de doğumdan sonra bel ağrısı kaldı doktora gitmeyi düşünüyorum bir ara☹️
Sermec27 helinss bende de vardı bu ama benimki kısa sürmüştü 1 ya da 1 buçuk ay sürmüştü ben bir şey yapmadm kendi kendine geçti
elftty Ay kızlar bende bir seneden sonra başladı sabah heo ağrıyla uyanıyorum hareket ettikçe azalıyor ama he dsbaah tutuk acaba ondan mi
kuzeyselin elftty aynı benimde öyle valla sabah uyanınca oluyor sadece ama kitleniyor sanki 17 ay oldu doğum yapalı ama hala aynı 😐
elftty Ama bence daha çok doğumdan sonra kaslarımiz zayıfladı kilo alma emzirme vb durumlarda etkiliyor bana öyle geliyor güçlü değil kaslarimiz
urasmom6 helinss o ağrı bende de var bende sezeryan oldum ama burda birisinden okumuştum yine normal doğum yapanlarda da oluyormuş o bel sırt ağrısı. Benim sırtımda fıtık çıktı. Doktora görünmekte fayda var
saadetmira Bendede olmustu sırt ağrıları kılo vererek bıraz hafıflettım halada devam edıyor . Bı de dik duramadıgımdan sanırım
vitability07 helinss benim de aynı. Sabahları kilitlenmiş gibi kalkıyorum. Gün içinde nispeten geçiyor ama çocuğu kucağıma alırken sallarken çok zorlanıyorum yine ağrım oluyor. 2.5 ay oldu spinalle doğum yaptım.