Semaelaa Selam kızlar Memem doğum yaptım yapalı bi yara oluyor bir iyileşiyor bu zamana kadar getirdim ama dünden beri çok kötü yarıldı yanıyor resmen versem bile kendimi sıkarak veriyorum ellerim de uyuşmalar oldu sinir sıkışması gibi sanki artık vermek istemiyorum bana da zor gelecek ama böyle de çok canım yanıyor memeden kısa süre de kesen var mı neler yaptınız
didoece 11,5 aylık benek emerken göğsü yara yapmaz normalde. Sanırım ya doğru ememiyor ya da pozisyonu yanlış. Bence bu ayda kesmek için çok erken. Sorunun kaynağını bulup yaranızı çözseniz çok daha faydalı olabilir ikiniz için de naçizane fikrim