Geçtiğimiz ay regl dönemi bir hafta önce başladı ve normalde ağrım falan olmazdı ağrılı geçti son günlere doğru ağrı fazlalaşınca ve kanama bitmeyince hastaneye gittim meğerse sprelim kaymış neredeyse Düşecekmiş o derece aşağı kaymış ve muhtemelen spiralden dolayı enfeksiyon kapmış spralim çıkardı yenisini takmadı spiralle şu beş senelik olanlardan galiba hatırlamıyorum şu an regl dönemi iki gün gecikiyor bunlarla alakalı olabilir mi acaba bir de antibiyotik kullandım enfeksiyon için