ben hiç narkoz almadım ama etrafımda alan kimselerden de hiç böyle birşey duymadım, bence doktorun etkisinde kalmış olabilirsiniz, kusmadım o zaman şimdi sinir hastası olcam gibi, beni etkilerdi sizi de etkilemiş olabilir. Bence bir doktordan böyle birşey olmadığını teyit edin içini rahatlar belki siniriniz de geçer, inşallahh.