tunabebekh Hafta atağı olduğunu söyledi doktor ama burnumdan geliyor en fazla 2 saat gece uykumuz var diğerleri saat başı sürekli çığlık çığlığa ağlamalar ne zaman düzelecek bilmiyorum atak diyor doktor ama doğdu doğalı sıkıntılı benim bebek hem fiziksel hem ruhsal çöküntüdeyim