gzmm06 Kızlar merhaba doğumun üzerinden 3 buçuk ay geçti ilk adeti oldum ancak aşırı agrılı ve çok kanamam var normalde hiç bu kadar olmazdı normal bir durum mu sizlerin süreç nasıldı
aysebb gzmm06 Doğum sonrası ilk adet kiminde yoğun ağrısı kiminde aksine az oluyor. Bendede eskiye göre az ve ağrısız oldu mesela