YorgunAmaMutluAnne Kızlar taşındığım ev daha 4 aylık ve henüz hiçbir operatörün İnternet alt yapısı bulunmuyor bu sekilde evde nasıl internet kullanabilirim
birhanim25 YorgunAmaMutluAnne hiç bilmiyorum alt yapı olmayınca modem kurulmuyor. Önceden Turkcell VINN vardı hala var mı acaba 🤷🏼♀️
deniz255 YorgunAmaMutluAnne Turkcell de superbox var. Ama fiyatları pahalı tabii. Normal şebekeden interneti çekiyor. Bi bakın isterseniz
Deletedmom_289 YorgunAmaMutluAnne canım. Benim oturduğum yerden internet altyapısı yok o magnet süperbox falm aşırı pahalı benim hattım faturalı 90 GB internet yetmiyor
gurbetteanne10 YorgunAmaMutluAnne prize takılan taşınabilir wifi kullaniyoruz biz Turkcell Superonline memnunuz
Zerdecal Telefonun netini kullanmak daha uyguna geliyordu ben öyle kullandım ve 1.5 yıl sonra alt yapı geldi çook uzun süre bekletiyorlar
YorgunAmaMutluAnne Zerdecal ben sürekli evde olduğum için ucuz tarife kullanıyorum 2 GB 2000 dakika 420 tl veriyorum interneti alsam 2 3 bin mâl olur
Deletedmom_289 YorgunAmaMutluAnne canım acayip internet gidiyor valla 😂😂😂 herkes öyle diyor 90 GB yi ne yapıyorsun diye ama yetmiyor
Deletedmom_289 YorgunAmaMutluAnne 770 TL canım Türkcell 90 GB net 5000 bin dk 1000 SMS İlk önce türk Telekom jandarma hattı kullandım 40 GB net 750 dk 250 sms o da 200 Tldi ama hiç çekmiyordu 30 GB+20 GB ek paket alıyordum ona da 500 TL ödüyordum