Kızım 11 aya gırıcek, ilk 4 aydan sonra harıka bı uyku duzenlı olmuştu 7.5 ayda gece beslenmesını kestık akşam 9 da yatıp sabah 8-9 a kdr delıksız uyurdu belkı 1 kere uyanır süt içmez pışpışlar yatardı. Hıc bı zaman yanımda yatmaya alışmadı hep besıgınde yattı öyle yanımda yatmaya memede uyumaya emzıge alışkın bı bebek degıl anne sütünü Bıberonla verıyorum onu da bırktı neredeyse. Ama son 15 gündür hıc delırmedıgım kadar delırıyorum, saat gibi uyuyan çocuğum gıttı başkasını gönderdıler. Dün gece tam 9 kere uyandı akşam 10 ve sabah 9 arası tam tamına 9 kere kalktı 15 gündür uyuduğu en kesıntısız uyku max 3 saat. uyanıyor kalkıyor besıgınde oturuyor ağlıyor yanıma alıyorum susuyor sonra oyun moduna gecıyor besıkten hemen almıyorum 5-10 dk uyuması ıcın pışpışlıyorum vs ama yok yanı. desteksız büyütüyorum babası ıcerıde hayvan gibi uyuyor artık çocukla kafayı yıcem. Bu 10. Ayda ne var duzelırmı sankı eskıye donemıcez 10-11 saat delıksız uyurdu kızım suan 1.5-2 saatlık uykuylayım o da toplam yanı kesıntısız degıl. acaba yenı becerılerden mı? Suan emeklıtor kendı başına ayağa kalkıyor alkısı var kelımesı var sabaha kadar alkış yaptık gel gel yaptık ya. tamam ıyı hoş ama bı yerden sonra sınırlenıyorum